Sähköinen taloyhtiön asiointi käytettävissä 24/7
Osakkailla, hallituksen jäsenillä sekä asukkailla on kaikilla käytettävissään pääsy taloyhtiön sähköiseen työtilaan, josta löytyvät kaikki yhtiön saatavilla olevat asiakirjat sekä asiointilomakkeet. Tämä palvelu on kaikkien asiakkaidemme käytettävissä ilman eri veloitusta.
Käyttöönottoa varten saat kertakäyttöiset yleistunnukset palveluun asiakaspalvelustamme. Suosittelemme rekisteröitymään palveluun omalla sähköpostiosoitteella, jolloin saat mm. sähköposti-ilmoitukset uusista tiedotteista ja asiakirjoista heti niiden ilmestyttyä.
Esimerkkejä asiointimahdollisuuksista eri käyttäjille:
Hallituksen jäsen
– Yhtiön sähköinen asiakirja-arkisto saatavilla 24/7 (sopimukset, muutostyöilmoitukset, pöytäkirjat jne)
– Tiedotus- ja viestintätyökalut yhtiön sisäiseen viestintään
– Hallituksen sisäinen sähköinen keskustelu- ja työskentelytila
– Mahdollisuus selailla taloyhtiön kirjanpitoa reaaliajassa (maksullinen lisäpalvelu)
– Lisäksi paljon muuta
Osakas
– Muutostyöt ja ilmoitukset tehtävissä helposti lomakkeella milloin tahansa
– Tilaukset (isännöitsijäntodistukset, lainaosuuslaskelmat jne)
– Tiedotteet ja ohjeistukset saatavilla välittömästi (myös arkistoituina)
– Yhtiökokousasiakirjat, -kutsut sekä -pöytäkirjat
– Lisäksi paljon muuta
Asukas
– Sisään- ja ulosmuuttoilmoitusten tekeminen taloon
– Ei-kiireellisten vikailmoitusten tekeminen
– Lisäksi paljon muuta
Kaikki ominaisuudet ovat myös käytettävissä Aavatalo-applikaatiolla, jonka voit ladata Apple- tai Android-puhelimeesi sovelluskaupoista.